13 Aralık 2008 Cumartesi

Yıl Dönümi , Asan Çergeev

Yıl Dönümi

Eserden Parça

Eski yıl:
-İşte saña bu tahtım hayırlı olsun!
Halqnıñ hatri hoş olıp,dunya oñsın!
Men qartaydım,evladım,ketecekm
en,
Bunı saña sımarış etecekmen.
Oqut halqnı,kozün aç,caillik ketsin,
Yaman-yahşı ayırıp,aqlı yetsin.
Saç-saqalım agardı,buklendi belim,
Vaqıt keldi,qaltıray ayagım-elim.

Yañı yıl:
-Vaqıt kelip,men endi mindim tahtqa,
Baqış taacip etemen dört bir yaqqa.
Halqqa bahıt ketirdim,em bereket,
Endi dunya bolmaycaq iç aleket.
Halqlar raat yaşaycaq qasvet-gamsız,
Onıñ içün bolmañız iç raatsız.
Balalar epsi oquycaq qarap turmay,
Dogru yolman ketecek armay-talmay.
Bir kun ola,bar dunya bayram eter,
Kapitalist dunyası yoq olıp keter.
Al bayraqnıñ tübünde azat halqlar
Urietni,urlükni ebediy saqlar.

Asan Çergeev

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder