13 Aralık 2008 Cumartesi

Milletim-Qırım

Guzelsiñ, guzel,daglarıñ yuce,
yurekte barsıñ-tiz çöker ecel.
Sendedir, bilem,omrümniñ sırı,
Yalıñız sensiñ yuregim yırı.

Dunyada barsıñ,ey,anam- Qırım!
Sen menim bitmez,tukenmez yırım.
Vatanım-Qırım,milletim- Qırım,
Olüm de Qırım,tirim de Qırım.

Talamaq içün yaptılar ırım,
Ezdiler meni,olsin dep,yırım.
Taqtılar lagap-oldım men Tatar,
İstegen meni sag-solga satar.

Dunyada barsıñ,ey,anam- Qırım!
Sen menim bitmez,tukenmez yırım.
Vatanım-Qırım,milletim- Qırım,
Olüm de Qırım,tirim de Qırım.

İcretten qaytam ep tamçı,tamçı,
Zabitler ura ep qamçı qamçı.
Tişlerim sıqıp,yol aldım Orga,
Çal atım menim yelayaq corga.

Dunyada barsıñ,ey,anam- Qırım!
Sen menim bitmez,tukenmez yırım.
Vatanım-Qırım,milletim- Qırım,
Olüm de Qırım,tirim de Qırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder