13 Aralık 2008 Cumartesi

Tañ Bülbüli-Şamil Aladin-Yaş Quvet Gazetası 1927s. Aprel 15.

Tañ Bülbüli

(İsmail Gasprinskiyniñ qabri başında)

Otme bayguş,otme gece bu yerde,
Gozlerimden yaşlar düşen derede,
Ulu insan yata topraq tübünde,
-Ani benim aziz atam nerdedir?

Sizge geldim,furtunalı yol geçip,
Qart Yasafat deresinde gam seçip,
Qalbiñizniñ gayesiçün ant içip,
-Ani nerde,meşalemiz nerdedir?

Elakete maqüm,bedbaht milllete
Ayat bagşış eylediñiz... izzete
Şayansıñız.Saf ruhuñız cennete
Mekan bulsun.Artıq ben ne ideyim?

Bunar bastı,şevqsız qaldı gozlerim,
Elem çeker,yeñi işıq izlerim,
Yatsam-qalqsam,söyleyecek sözlerim
-Ani halqnıñ sadıq oglu nerdedir?

Men koylüyim.Geldim bir yuk çiçekle,
Dagda-qırda uzdim yanıq yurekle,
Ruhuñıza derin secde etmekle
Deyim:Bizim başqanımız nerdedir?

Sen sus, bayguş,gonlum azap çekmesin,
Figanıñdan eşqım sönip ketmesin,
Derdiñ elge zillet olıp yetmesin,-
Ani ata talimatı nerdedir?

Otme bayguş gece terek dalında,
Bu şerefli zıncırlınıñ aldında,
Koyge dönemm eziyetli alında,-
Sayra,bulbul! Sayra... can diñlesin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder