13 Aralık 2008 Cumartesi

Coşqun-Amdi Giraybay

Coşqun

Eskilikler qozdı kene, curek taşıp başladı,
Sañki Mevlam kokten maga bir ''Qozaydın'' taşladı.
Teli uzük,astı teşik,sessiz cartı sazımnı,
Aldım qolga: ''Ant etkenmen'' cırlamaga başladım.

Defterlerge qozyaşımman yazılgan yazımnı,
''Ant etkenmen'' pıtagından uzüp alıp taşladım.
Qanatlana, avelene bulutlarga çıqaman,
Gonlüm ose, nur saçaman cañı tuvgan bir ayday.

Kop tüşüne, kop ıntıla, oz-ozümni sıqaman,
Telçelengen tar curegim qaynay qazanda mayday,
Çal ey sazım,sızla goñlüm, qızday qalbim çıñlasın,
Cırlap tuvdım, cırlap ostüm, cırlaganda oleyim.

Suvday tınıq cırlarımnı eşim--dostum tıñlasın,
Milletime milliy borcım cırlaganda oleyim,
Cana-cana, alevlene, şavlesiz çalt sönemen,
Ah qatiyim,vaqtı kelmey, aqsızlıqqa konemen.


Oqtyabr 20, 1920

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder