11 Ocak 2009 Pazar

Soñki Adım-Eskender Fazıl

Soñki Adım-Eskender Fazıl

Ulu Vatan cenkinde elak olğan şair Irğat Qadırnıñ hatiresine

...O yıllar,
o yıllar çıqmaycaq
añımdan.
O qanlı kunlerge
besleyim nefret.
Qorqunçlı bir tüşday
saqlana hatrimde
balalıq çağımdan
qalğan bir suret:
Olümniñ pancası-
granata parçası
askerni vahşiyce
ayaqtan yıqqan,
yiğitniñ boynundan
ve qaburğasından
tamçılap-çıbırıp
aqmaqta al qan...
Yaralı ayağı
süyrele topraqta,
Araret yuregin
şevqatsız yaqa...
Zavallı umütnen
koz tikken çoqraqqa-
bullür suv şırıldap
capçıqtan aqa...
On adım,
beş adım,
bir adım qaldı
şifalı,
ayatiy suvğa...
Aygidi bir yutum,
bir tamçı suv yutsa,
belki o kene de
yılışır aldğa...
Lakin o añladı
eceli yetkenin-
sevgi ve gururnen
etrafqa baqtı...
Ayatqa toymağan
bu insan - qaraman
olümge nefretnen
soñ adım attı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder