22 Ocak 2009 Perşembe

Acımolla Qurtmolla-Qırım Tatar Halq Yırı

Acımolla Qurtmolla


Ay,ay ! Men Qırımnı dolaştım, çoq kişiden soraştım,
Noğaylarnın adların eşitken soñ toqtaldım,
Eñ begengen adımnı aytayım da sizlerge,

Acımolla, Qurtmolla,
Acımolla,Qurtmolla.

Ay,ay ! Aşık boldım bu adqa, aşamadım men botqa,
Bu eşitken adımnı iç te unutalmadım,
Endi bilmem qateyim, aş ta tüşti hatrime,

Acımolla,Qurtmolla,
Acımolla,Qurtmolla.

Ay,ay ! İsteseniz sizlerge daa-daa yırlayım,
Noğaylarnın adların sırlap-sırlap aytayım,
En guzelin içinden salyayım da alayım,

Acımolla,Qurtmolla,
Acımolla,Qurtmolla.

Ay,ay ! Bormambette,Tırmambet,Qalmambette, Calmambet.
Abzaitte,Menzait,,Kurseitte,Benseit,
Şerfedin de,Keşfedin,Acıbolat ta,Salavat,

Acımolla,Qurtmolla,
Acımolla,Qurtmolla.

Ay,ay !Oğluñız bolsa adını Acımolla qoyarsız,
Seitmollanı siz oğa arqadaş dep salırsız,
Kerek bolsa bondayın adlar sizge tabarmani

Acımolla,Qurtmolla,
Acımolla,Qurtmolla.
Ay,ay ! Qızıñız bolsa adını Cumaziye qoyarsız,
Qurtşerfeni siz oğa arkadaş dep salırsız,
Kerek bolsa bondayın adlar sizge tabarman,

Acımolla,Qurtmolla,
Acımolla,Qurtmolla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder