4 Mart 2009 Çarşamba

Qırımlı Tatarnıñ Antı-Seitumer Emin

Qırımlı Tatarnıñ Antı-Seitumer Emin

Ey, Allah!
İsteseñ meni taşqa döndür,
Meni tek tuvğan yurtuma qaytar.
İsteseñ, sen meni yaq, isteseñ söndür...
Omürlik adım qalsın Qırımlı Tatar!

İnşalla,
Ayaq bastım ana topraqqa!
Yoqtır keri yol-olsem de, qalsam da.
Yer qazarım, taş ustüne taş qoyarım,
Baba-dede yurtumda ev qurarım,
Qanım tökülse de, ateşte yansam da.

Men yansam,
Kulümni cayrat toprağımda.
Ruhum yaşasın dağ ve taşlarımda,
Çöllerimde, bağ-bağçamda, togayımda,
Halqımnıñ qarlarında, yaşlarında...

Allah, bağışla gunahkãr evladıñnı-
Belki, yañıldım, lãkin neler çektim!
Yaşlıqtan añladım aram ve elãlnı,
Tek anam ve seniñ ogüñde tiz çöktim.

Ant etem, aziz halqım, seniñ ogüñde:
Azatlıq içün men keterim qurban.
Saña sevgi ateşi yana goñlümde-
Tiz çökip aldıñda, operim Quran.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder