4 Şubat 2012 Cumartesi

Demirciniñ Oçı-Şevqiy Bektore

Demirciniñ Oçı Buyük çelik çöküçimniñ altında Demir ursım iñim-iñim iñlerken, Aqqıñ nerde?-degen bir ses eşittim, Çöküçimden çıqqan sesi diñlerken. Elbet, aqqım nerde edi? Kimde edi? Mañlay terim kimler içüñ aqmıştı? Alev saçan bir ocağıñ ateşi Niçün beni çıyır-çıyır yaqmıştı? Elbet, niçün tek bir tilim ekmege Bağlanmıştı asırlarca tilegim? Saadetler azırlarken illere, Urs başında şu sızlayan bilegim. Faqat, hayır, bundan soñra bu ursım, Bu çöküçim, qızıl yanan bu ocaq, Kendi aqqım, saadetim oğrunda Duşmanımnı ateş-kinle boğacaq. Çeliklerden er uruşta qulleler, Qığılçımlar fırlanırken kuçümle, Niçün benim aqqımnı ğayıp iden Duşmanlarım titremesin ucümle? Elbet, artıq bu iñleyen, bu yalan, Bu gurleyen ocaq benim kinimdir. Qarşısında butün cian titreyen Şu çöküçim-qırılmayan dinimdir! (1919 s.) Şevqiy BEKTORE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder